Missatge d'error

• Notice: Undefined index: und a eval() (línia 38 de /dades/munidipta/sites/all/modules/contrib/ds/modules/ds_format/ds_format.module(66) : eval()'d code).
  • Notice: Undefined index: und a eval() (línia 39 de /dades/munidipta/sites/all/modules/contrib/ds/modules/ds_format/ds_format.module(66) : eval()'d code).

Festa Major Santa Magdalena 2022

print pdf
  • Calendari: 21/7/2022 - 24/7/2022

Ja fa dies que ha arribat la calor, la manca d'aigua i el bullici de moviment a Bonastre per dir que és estiu, però... hi falten aquells dies de festa, xerinola, alegria... i ara si, amb la festa major a punt ja podem dir que l'estiu és aquí.

Aquest any la Comissió de Festes ha preparat  un programa d'actes per a tots els gustos i edats. Conjuntament amb totes les entitats del municipi aquest estiu recuperem les activitats lúdiques per fer tot l'agost i acabar els dies de més calor amb la tradicional "Nit blanca".

Com a alcaldessa de Bonastre us desitjo una bona festa major a tots i totes!

Les activitats de festa major es fan amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona.