Incidència en el subministrament d'aigua

15/04/2022

Incidència en el subministrament d'aigua

AVARIA AL SISTEMA DE BOMBEIG

Durant la matinada d'aquest divendres, s'ha produït una avaria al sistema de bombeig d'aigua del pou al dipòsit. Aquest fet ha provocat que no es reposés l'aigua que s'anava consumint durant la nit. Atès al consum massiu d'aigua d'aquesta nit, el dipòsit s'ha buidat amb molta celeritat.

Malgrat que a primera hora del matí ja s'havia solucionat la incidència, el nivell del dipòsit ha quedat sota mínims, raó per la qual s'ha decidit tallar el subministrament fins a recuperar mínimament el nivell del dipòsit, per tal que també les cases a cotes més altes disposin de subministrament tant aviat com la resta.

Per aquest motiu, preveiem reprendre el subministrament a la tarda o al vespre (depenent del nivell de recuperació) i poder atendre les necessitats més bàsiques de la població. Tanmateix, i a fi de recuperar la normalitat el més aviat possible, durant la propera nit tornarem a fer talls de subministrament.

La propera setmana avaluarem amb les empreses de serveis que treballen per l'Ajuntament l'adopció de mesures tècniques que ens permetin evitar problemes com aquest o, pel cap baix, automatitzar els sistemes per permetre actuacions més ràpides que impedeixin el buidatge del dipòsit.

L'Ajuntament vol agrair des d'aquí la comprensió i resilència de la població davant aquest tipus de incidències. Tots estem compromesos a seguir treballant per millorar aquest servei essencial.