L'Espai jove: ja és obert

print pdf
02/02/2023

L'Espai jove: ja és obert

Els dimarts de 5 a 7 de la tarda ja està obert el nou Espai Jove. Un espai per fer treballar en grup, per jugar (hi ha varietat de jocs), amb llibres (que es poden anar a buscar a l'espai de lectura), amb sofàs, amb les llums de la pista per seguir el joc, per reunir-se amb joves, per decidir...També hi ha una caixa de suggerències per aportar idees!

Segueix l'espai i el que fa referència als joves al seu Instagram: @esapaijovebonastre

És un espai obert a tots els joves de 12 anys en endavant (des de 6è i 1r de l'ESO). L'espai compta amb una integradora social i una educadora social que són les persones que fan l'acompanyament als joves, que coordinen l'espai...

Petita crida a la població: si teniu algun sofà vell, però encara en bon estat; si teniu un moble "tipus menjador" / calaixera, vell però amb bon estat; si teniu alguna consola de jocs vella en desús... si ho voleu cedir a l'ajuntament per a l'espai jove serà d'agrair.